تبلیغات
یکی هست و هیچ نیست جز او - تیترها و عناوین یک گزارش پژوهش در عمل یا اقدام پژوهی

تیترها و عناوین یک گزارش پژوهش در عمل یا اقدام پژوهی

 عنوان

تشکر و قدردانی ( تقدیر از همکاران و کسانی که به اجرای طرح شما کمک کرده و نقش داشته اند)

فهرست مطالب ( عنوان مطلب و صفحه)

چکیده گزارش ( در یک صفحه و مختصر)

- مقدمه ( توضیح کلی در مورد مسئله، چگونگی تشخیص مسئله، انگیزه محقق از تحقیق و اهداف او از انجام تحقیق)

بیان مسئله ( شامل توصیف وضع موجود و اهمیت و ضرورت انجام تحقیق)

- شواهد یک ( شامل مدارک، دلایل، اسناد ، ارقام و اعدادی که وضع موجود را به طور ملموس و عینی تبیین کنند)

- گرد آوری اطلاعات (جمع آوری اطلاعات در مورد مشکل و مسئله به منظور  شناسایی ریشه ها و علل پیدایش آن)

- تجزیه  و تحلیل اطلاعات ( تعبیر و تفسیر  داده های گرد آوری شده و استفاده از منابع علمی، صاحبنظران و همکاران و افراد درگیر با مسئله به منظور تبیین و علت یابی مشکل در راستای انتخاب راه حل آن)

- انتخاب راه حل یا راه حل ها ( یافتن راه حل یا مجموعه ای از راه حلها و انتخاب راه حل مناسب و قابل اجرا)

اعتبار بخشی راه حل یا راه حل ها (بیان دلایل انتخاب و استناد به منابع مختلف جهت تایید راه حل های انتخابی)




طبقه بندی:
برچسب ها: تیترها و عناوین یک گزارش پژوهش در عمل یا اقدام پژوهی،

تاریخ : یکشنبه 3 آذر 1392 | 02:23 ب.ظ | نویسنده : خانم محمدقلی | نظرات

  • paper | | بک لینک